28 Eylül 2007 Cuma

18 Eylülde show tv de yayınlanan görmedikleriniz duymadıklarınızı izleyemediyseniz ya da biri bizi gözetliyor evi hakkında detaylarını takip etmek istiyorsanız tıklayın..
bbg evi nin detaylı incelemesi.. ve stüdyo konuklarının muhteşem yorumları ile çook hoş. görüntüler..
bbg evinin güzel tatlı kızı ve doğa serterin yorumları ile görmedikleriniz duymadıklarınız..

1. videoyu izlemek için tıklayın...

-12 Aynurun 02 Ebru hakkındaki yorumları karı muhabbetinin aynurun ağzından detayları..
-Bbg Evindeki Ajan kim_? Bu ajan nerden çıktı..
-Yoksa ajan İmran mı_? Yoksa gaye mi_?
-12 Aynur farkında olmadan yada bilinçli olarak erkeklere Ajanlık mı yaptı.



2. Videoyu İzlemek İçin Tıklayınız..

BBG Evinin Detaylarını İzlemek İçin Tıkla...

-Göz yaşartıcı bir sahne 02 Ebru taraftarının inanılması güç youmları..
-04 tubanın 08 Cankan hakkındaki çarpıcı yorumları.."cankan nerde dedikodu nerde kızlar cankan orda erkeklerin yanında görmek mümkün değil..."
-08 cankanın 02 ebruya tepkisi bu sırada 12 aynurun yorumları..
-stüdyodan yorumlar 12 aynur maskesini çıkarttı ve ajanlık yaptı...




3. Videoyu İzlemek İçin Tıklayınız..

-02 Ebrunun yanına yaklaşan neden kömğrleşiyor.
-Neden insanların kusurlarıyla alay ediyorsun seninle alay edilince sen bozuluyorsun..
-"Berrin gel yanıma ikimize hakaret etti." imran.
-02 Ebru "Burda herkes OYUN oynuyor.." dedi..
-Gaye beni bbg evinin küçük ajanı beni bellemişler..



4. Videoyu İzlemek İçin Tıklayınız..

-Aynur yaptıkları oyunlar zeka seviyelerini gösteriyor.. Benim ilk okulda yaptığım oyunlar bunlar..
-Ebruların kinleri git gide artıyor..Haftaya yeniden 1. olursam bunlar ne yapar bilemiyorum..
-Bi kahve yapmayı bile bilmiyor tuzlu kahve yapıyor.
-info@biribizigozetliyor.com e maillerinizi bekliyoruz..



5. Videoyu İzlemek İçin Tıklayınız..

-Telefonla ulaşmak için (0212) 300 07 88
-Özlem bir öyle bir böyle. Ne olduğu nerde olduğu belli değil.
-Uyumlu olmaya çalışmasam burda sürekli kavga tartışma olur..
-Onları zaten gitme korkusu bürüdü..
-Kırşehirden zeynep aynurun duruşundan memnunum çok sağlam kabarması doğal. 1. olmanın bir havası var...
-Taksiler evdeki durumu tatamen değitiricek bbg evindeki dengeler değişecek..
-12 aynur bbg evinde sessiz ve derinden ilerliyor..Show tv ekranlarında inanılmaz görüntüler..



6. Videoyu İzlemek İçin Tıklayınız..

-02 Ebrunun aynur tarafı için berrine bunlar oynuyorlar..
-05 Bikemden Ebru,Berrin için sölediği manidar şarkı..
-05 Bikem neden ısrarla kendi şarkılarını söylüyorde bilinen parçaları söylemiyor..
-Biri bizi gözetliyor evinde 05 bikeme şarkı söyleme şansı neden verilmiyor bbg evi halkı tarfından..



7. Videoyu İzlemek İçin Tıklayınız..

-08 Cankanın çorapları kokuyor, cankan çok dağınık..
-06 Alkanın cankan hakkındaki fikirleri.
-Cankanı evde bulmak istiyorsanız cankanın eşyalarının peşinden gidin..
-04 Tuba " Aynur yanlış yolda gidiyor..." dedi.
-05 Bikemim insanlara karşı güvensizliği. " Hayatıma girecek kişinin kim olduğunu bilmek isterim."




8. Videoyu İzlemek İçin Tıklayınız..

-Davulcu kapıda tüm Bbg evindeki arkadaşlarımız ekmeklerini paylaşıyorlar..
-Biri bizi gözetliyor evindedeki sahurlar göz yaşartıcı sahneler yaşatıyor..
-03 Volkan ve 07 İmran 02 Ebruya şaka yapıyorlar..Ortalık kırılıyor..
-Volkan ebrunu yatağından çıkıyor..
-Ebru diğer kızları da örgütleyerek erkekleri uyandıryorlar ellerinde tencere,tava..



Desteklediğiniz yarışmacının numarasını yazıp 3544 e MSJ at..



yorumlar..

MRB BEN SENA BBG EVİNİ BAŞLADI GÜNDEN BERRİ SEYREDİYORUM VE AYNURU DESTEKLİYORDUM VE OYLARIMI ONDAN YANA KULLANDIM AMA ŞUAN PİŞMANIM AYNURUN BÖYLE DEGİŞECENİ BİLSEYDİM HİÇ GÖNDERMEZDİ AYRICA O EVİN NEŞE KAYNAGI EBRU EBRUNUN YAPMIŞ OLDUGU ŞAKALARLA ORTAM RENKLENİYOR HERKES AYNUR GİBİ OLSAYDI YANİ AGIR ABİYİ OYNASAYDI BU BBG İZLENMEZDİ BUNDN SONRA BÜTÜN OYLARIM EBRUYA HEM DAHA ZEKİ HEM DAHA TEMİZ KALBLİ AYRICA SİZDE ÇOK SEVİYORUM ÇOK TATLISINIZ

2 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba ben kenan sena die bir arkadas 02 ebru hakkında yorum yapmıs valla nasıl izliyosun bu programı bilmiyorum ama ebru cok büyük oyuncu cıkınca ona kesin konservatuar teklifi felan gelir aynur her zaman dürüsttü şimdide dürüst ben sadece bundan sonra düzgün bi şekilde izlemenizi istiyorum ve artık BBG (CANLI) olursa cok sevinirim deryalı günleri izleyecegime BBG izlerim daha iii LÜTFEN YAYIN AKIŞINI DEGİŞTİRİN VE BBG yi KOYUN ARTIK CANLI OLARAK.......

Unknown dedi ki...

ben adanadan ayşe...ozlem ve aynur taraftarıyım.14 mustafadan resmen ılan edıyorum nefret edıyorum..eve gırmesın mikser gıbı karıstırmasın ortalıgı..kıvançç cok tatlı..cok yakısıklı benımle velenırmı sorarmısınız canlı yayında...***

 
eXTReMe Tracker
www.sitematik.org En Güzel Siteler oyunlar arkadaş Site Ekle Free Link Directory Toplist Huzuristan Toplist Bedava Site Komik Siteler Listesi Site Ekle Site Ekle Lider100.ComSohbet