2 Eylül 2007 Pazar

09 Kıvanç


İSİM : 09 KIVANÇ
YAŞ : 21
YAŞADIĞI ŞEHİR : İSTANBUL
EĞİTİM : ÜNİVERSİTE
MESLEK : ÖĞRENCİ
BURCU : BALIK



- 1986 DOĞUMLU.İSTANBULDA YAŞIYOR.
- IŞIK ÜNİVERSİTESİ EKONOMİ BÖLÜMÜNDE OKUYOR.
- 1.79 BOYUNDA 60 KİLO.
- 16 YAŞINDA BİR ERKEK KARDEŞİ VARANNESİ EMEKLİ BABASI SALYANGOZ ÜRETİCİSİ.
- HOBİLERİ:SPOR,PS,MUHABBET ETMEK,GÜLDÜRMEK VE GÜLMEK.
- BEŞİKTAŞLI.
- KENDİNİ İYİ,GÜLERYÜZLÜ VE SİNİRLİ OLARAK TANIMLIYOR.
- KARDEŞİYLE ARASI ÇOK İYİ. KARATEDE TÜRKİYE 5.Sİ OLMUŞ.



Destekleyenlerin yorumlarınızı bekliyorum...

4 yorum:

ümran dedi ki...

kıvanc senı cooooooooooooooooooooooooookkkkkkkk sevıyorum sana asıgım buyuk odulu en cok sen hak edıyosun kıb

ümran dedi ki...

sana tapıyoruuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm en buyuk askımsın

Adsız dedi ki...

senin evden gitmene çok üzüldüm. Sen birinci olmayı hakediyordun. sırf senin için izliyordum yarışmayı. Seni çok seviyorum. sakın üzülme o evde sen birinci olamadıysan kimse birinci olamaz. SENİ SEVİYORUM

cise dedi ki...

kıvanc bu yarısı gercekten hakeden tek insan sensin ve bide alkan inşallah içeri girersin ve kasanırsın sans seninle olsun neolursun kimseyle laf yarısına girme yakısmas bu kimseye onlara yakısmıoki sıfırlar bol sans hersey gönlünce olsun

 
eXTReMe Tracker
www.sitematik.org En Güzel Siteler oyunlar arkadaş Site Ekle Free Link Directory Toplist Huzuristan Toplist Bedava Site Komik Siteler Listesi Site Ekle Site Ekle Lider100.ComSohbet