13 Eylül 2007 Perşembe

Egitimler Başlıyor..







Yeni yayın döneminde eğitim programı gayet sıkı bir şekilde olucağa benziyor.Aarkadaşlarımızın aylaklık yapıcak 02 ebrunun dedikodu yapıcak vakti olmayacak sanırım yada ne dersiniz serbest olduğu zamanlarda o gene bildiğini okur mu_? Acaba..
Evet yeni yayın döneminde rtük ünde istekleri doğrultusunda sanıyorum kendini yenileyen ve geliştiren bir BBG karşımızda sanıyorum BBG gençlerin gelişimini kötü etkiliyor gibi manasız eleştrilerle karşı karşıya kalmayacak. Ve bu yayın döneminde gerçekten çok daha dikkatli bir yapımcı ekibi var her konuda çok ciddiler ben bile bu kadarını beklemezdim. Bu türkiyedeki tüm çevrelerin beğenisini kazanıcak sanırım

YARIŞMACILARIN BİRBİRLERİNİ TANIYABİLMELERİ İÇİN ONLARA VERİLEN ZAMAN SONA ERDİ VE BUGÜN İTİBARİYLE YARIŞMACILARIMIZ YOĞUN EĞİTİM PROGRAMLARINA BAŞLAYACAKLAR. YARIŞMACILAR YETERİNCE HEVESLİ GÖZÜKÜYORLAR AMA DÜŞÜNDÜKLERİ KADAR KOLAY OLMAYACAK GİBİ.

Hiç yorum yok:

 
eXTReMe Tracker
www.sitematik.org En Güzel Siteler oyunlar arkadaş Site Ekle Free Link Directory Toplist Huzuristan Toplist Bedava Site Komik Siteler Listesi Site Ekle Site Ekle Lider100.ComSohbet