9 Ekim 2007 Salı

Bbg evinden son dakika görüntüler


"OYNUYOR..." 7.10.2007 23:34
Cankan, Mustafa K ve Alkan erkekler evinde dedikodu yapıyorlar. Kıvanç Mustafa’nın oynadığını iddia ediyor ve yalnız çocuğu oynuyor çünkü bu evde yalnız çocuk kazanıyor diyor.

"CANKAN SAMİMİ DEĞİL" 7.10.2007 20:25
Özlem’in Aynur ve kıvanç’ın yanına gelmesi ile mektup konusu devam ediyor. Özlem, Aynur’a Cankan’la bunları kendi aralarında konuştuklarını konunun daha uzamasını istemediğini söylüyor. Mustafa K ise Cankan’ın samimi olmadığını söylüyor.

VOLKAN’IN ARDINDAN… 7.10.2007 19:56
Aynur, Tuba, Kıvanç Volkan’ın elenmesi ardından konuşuyorlar. Tuba; “Volkan’ın evde kalmasını isterdim en iyi onunla anlaşıyordum” derken Aynur; “bir şey fark etmezdi evde bir fonksiyonu yoktu evde” diyor.

"SENİ KARDEŞİM OLARAK GÖRÜYORUM..." 7.10.2007 19:42
“Ben seni kardeşim olarak görüyorum sana âşık falan değilim. Rahatladın mı şimdi” diyor Cankan, Özlem ise bunları yukarıda söylemesini istiyor. Cankan; “zaten herkes duydu şu anda ben kimseye açıklama yapmak zorunda değilim sana söyledim işte" diyor.

“O BANA EN YAKIN KİŞİ” 7.10.2007 19:31
Gaye; “tek taraflı olabilir, Özlem bilemezsin senin tek yapman gereken gidip sorman” diyor. Bikem; “bir şey varsa vardır yoksa zaten yoktur belki hislerini belli etmiyordur” diyor. Özlem; "bu evde bana en yakın kişi o, yalnız ve çok hassas” diyor.

CANKAN'IN SİTEMİ 7.10.2007 18:37
Sohbetin devamında Cankan Özlem’e; “tüm bu olanlardan sonra senin bana tavır koymana çok bozuldum ve hala kızgınım sana. Çok yıprandım, sen ve evdekiler bana bu yüzden tavır aldınız" diyor. Özlem ise; "üstüme çok gelindi yıprandım" cevabını veriyor.

"AŞK YOK…" 7.10.2007 18:15
Özlem’le Cankan arasında yaşananlardan bahsediliyor ve Cankan’ın mektubunun yanlış anlaşıldığı söyleniyor. Özlem “ben 26 yaşımdayım hiç mi aşk görmedim, bu mektupta böyle bir şey yok Cankan'dan böyle bir şey hissetmedim” diyor.

TEMİZLİK ZAMANI... 7.10.2007 15:35
Güne geç başlayan ev sakinleri hazırlıklarını tamamlayıp temizliğe başladılar. Herkes evin değişik kısımlarını gruplar halinde temizlerken Mustafa K ve Gaye de mutfakta iftar için yemek hazırlamaya başlıyorlar…

ÖZLEM - EBRU GERGİNLİĞİ 7.10.2007 3:48
Özlem “bu evde sana en samimi yaklaşan bendim” diyor ama Ebru bunu kabul etmiyor ve “sen bana sınırı hep koyuyordun” diyor. Özlem “sen art niyetlisin” diyor. Ebru “art niyetli değildim ama bundan sonra ben sana art niyeti göstereceğim sana...!"

"KİMSE BUNUN HESABINI SORAMAZ" 7.10.2007 2:15
Bikem ve Gaye verdikleri isimlerden dolayı Kıvanç’ın tepkisinden rahatsız olduklarını söylüyorlar. Alkan “ya hiçbir açıklama yapmanıza gerek yok kimse size bunun hesabını soramaz bu bir yarışma sonuçta, herkes bir isim yazmak zorunda.." diyor..

BÜYÜK BULUŞMA 7.10.2007 1:55
Aynur’la evdeyken büyük sorunlar yaşayan Ebru karşılıklı oturup konuşmaya başlıyorlar. İki taraf da birbirlerine karşı çok daha yumuşak ve anlayışlı yaklaşıyor. Eski defterler açılıyor ve aralarının açılmasına sebep olan problemlerden bahsediyorlar…

ÖZLEM EBRU GERGİNLİĞİ 7.10.2007 1:10
Kış bahçesinde yüzleşen yarışmacılardan Özlem Ebru’yu uyarıyor. “üslubunu bozma, dışarıda değiliz düzgün konuş, ben bozmuyorum sende bozma…”

VOLKAN EVDEN AYRILIYOR 7.10.2007 1:1
Bölgelerden alınan sonuçlara göre haftanın birincisi Bikem oluyor. Bikem'in evden ayrılması için önerdiği isim Volkan, liderlik görevini Alkan'a devrederek evden ayrılıyor. Volkan'ın gidişi ev içinde şaşkınlıkla karışık burukluk yaratıyor.

"GEREKİRSE ONU DA YAPARIM" 6.10.2007 23:4
Mustafa K.'in tepkisine sinirlenen Ebru ağzını tutmuyor ve olay daha da büyüyor. Mustafa Kemal "gerekirse el kaldırırım diyerek" tepkileri üstüne çekiyor. Ebru ise "kimse beni sahipsiz sanmasın" diyerek meydan okuyor...

"ONU YERİM..." 6.10.2007 22:50
Öykü Serter'in eve bağlanmasıyla yarışmacılar arasındaki gerginlik artıyor. Ebru ve Özlem atışmaya başlıyorlar, Özlem'e destek çıkan Mustafa K. Ebru'dan rahatsızlığını dile getiriyor ve "geldiği gibi gidecek, gerekirse onu yerim" diyor...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

o evde ebru görüntü-bikem ses kirliliği

 
eXTReMe Tracker
www.sitematik.org En Güzel Siteler oyunlar arkadaş Site Ekle Free Link Directory Toplist Huzuristan Toplist Bedava Site Komik Siteler Listesi Site Ekle Site Ekle Lider100.ComSohbet